שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

בלוג 'מתכונים לאדניות' -לאן הגעתם ומה תמצאו כאן?

בלוג 'מתכונים לאדניות' -לאן הגעתם ומה תמצאו כאן?

מתכונים לאדניות

מתכונים לאדניות – שמו של הבלוג אותו הקמתי לאחר 23 שנים בענף הגינון תוך כוונה לגשר על הפער בין חלומכם על גינה במרפסת לבין התוצאות במציאות.

מטרת הבלוג – לספק את כל הידע והכלים הנדרשים להצלחה בהקמה וטיפוח גינה במרפסת בעצמכם.
למי מיועד הבלוג – לאלו מכם אשר חבוי בתוכם "גנן קטן" ותכלס במי לא? לבעלי מרפסות המשוכנעים כי הם "הורגי צמחים ידועים ואין להם אצבעות ירוקות" אך אינם מוכנים לוותר ואינם חוששים לנסות, לטעות ובעיקר ללמוד כיצד לעשות זאת לבד ומעוניינים להימנע מהוצאות מיותרות ורכישת צמחים ומוצרים שאינם מתאימים. בין אם זו לכם "מרפסת ראשונה" או בין אם אתם כבר בעליה של גינת מרפסת, אסייע לכם למצוא את התשובות לכל השאלות בנוגע לתכנון, בחירת סוגי צמחיה, הנחיות השקיה, בחירת סוגי אדניות ובאופן כללי אם אתם חובבי צמחיה בכדים ואדניות כמוני, הבלוג הזה הוא עבורכם.

בישראל (וגם בעולם) כמעט לכל דירה יש מרפסת ואין זה משנה אם הצבתם בה מחסן או ריהוט גן, עדיין עם תכנון נכון תוכלו להצמיח אצבעות ירוקות וליהנות משלל צבעים וריחות. מצד אחד לא לכולנו יש היכולת להיעזר באדריכל נוף ולרוב בעבור מס' כדים או עציצים פורחים במרפסת אין בכך צורך. מצד שני, רבים מאיתנו חולמים על "הפינה הירוקה" בבית, באופן טבעי יהיה זה במרפסת ואז נרוץ לרכוש במשתלה הקרובה עץ אבוקדו או שיח ורדים ענק מבלי להבין האם זה כלל מתאים למרפסת שלנו וכאן בעצם הפער.

 איך מחברים בין החלומות שלכם לבין המציאות? אני טוען כי בכל אחד מאיתנו חבוי "גנן" קטן אך לא לכולנו יש גינה. בעזרת בלוג 'אדנית' אסייע לכם ללמוד בקלות כיצד יכול חלום הגינה שלכם להפוך נגיש וקל. מבטיח, תחושת הסיפוק מטיפוח וגידול צמחיה במרפסת דירתכם זהה לחלוטין לתחושת הסיפוק שיש לבעליה של גינה רחבת ידיים ואם כל זאת לא עונה על שאלותיכם, תמיד תוכלו ליצור עמי קשר ולהזמין פגישת ייעוץ אצלכם במרפסת.

עציץ קטן או עשר אדניות – בשני המקרים מדובר בגינה

אני מרגיש צורך עז לעמוד רגע על ההבדלים בתפיסות העולם של חלק לא מבוטל מאיתנו. בואו נעשה סדר. יש לכם עציץ עם 4 פרחים? אז אני שמח לבשר לכם שאתם בעליה של גינה, נקודה. מי שעדיין חושב כי רק למי שבבעלותו חלקת דשא, ערוגת פרחים בגודל 100 מר' ובריכת שחיה יכול לקרוא לזה גינה, חי בעולם ישן. גינון במיכלים או מה שנקרא Container gardening בסביבה העירונית נחשב כבר שנים לדבר הבא בעולם הגינון.

אנו נוטים לעתים קרובות לבחור אדניות בעלות מראה ייחודי, יקרות, מעוצבות להפליא ולאחר 3 חודשים הן מכוסות בצמחיה משתרעת ואיש אינו זוכר (אפילו בעלי הבית) כיצד נראות האדניות שרכשו. זכרו, ניתן בקלות בפשטות ובעלות נמוכה לייצר ערך עצום ומראה עשיר ומלא גם מבלי להיכנס להוצאה כלכלית גדולה.

4 מחשבות על “בלוג 'מתכונים לאדניות' -לאן הגעתם ומה תמצאו כאן?”

  1. אלישבע שיש

    קראתי את הפוסט על גינות במרפסת התרשמתי מאד מהידע הרב. לקחתי טיפים רבים ואשמח להתעדכן במאמריך.
    אין ספק שידייך ירוקות

  2. thegamingbase.com

    I went over this website and I conceive you have a lot of wonderful information, saved to fav

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *