איך לפרסם בבלוג ‘אדנית’?

0

מדוע לפרסם בבלוג ‘אדנית’

מפרסמים יקרים,

את בלוג ‘אדנית‘ העלתי לאוויר ב 4 ב ספטמבר 2017 תוך כוונה לתת מענה מקצועי בנישה אשר לטעמי הוזנחה שנים רבות, היא נישת גינות המרפסת ומרפסות בכלל.

מאז הושק הבלוג עד לכתיבת שורות אלו הבלוג גדל למימדים מרשימים (כיום 10/01/19 עומד על כ 20,000 מבקרים מדי חודש). בנוסף, הבלוג מכיל כיום כ 356 עמודי תוכן אשר אהובים ביותר ע”י גוגל. מדי יומיים עולה עמוד תוכן חדש ומקורי.

במקביל הקמתי קבוצה / קהילה מקצועית ב FB עונה לשם ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל‘ מקום בו הקהל מוזמן להעלות שאלות מקצועיות ולקבל מענה בהתאם.

 

איך לפרסם נכון בבלוג?

ישנה דרך לפרסם נכון את המוצר או השירות שלכם בצורה שתענה לכם באופן מיטבי, מה שמביא אותי להסבר על אפשרויות הפרסום.

המלצה אישית, תהיה זו טעות להצטרף לקבוצת ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל‘ בפייסבוק תוך מטרה להעלות פוסט רגעי שאיש לא מגיב עליו, הוא אינו קשור לשיח בקבוצה ומידת האפקטיביות שלו שואפת לאפס. מה גם שאני דואג מיד להסיר את הפוסטים ה”מוגנבים” הללו.

 

 

מהן אפשרויות הפרסום?

אפשרות אחת – להציע לחברי קהילת ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל’ הטבה ובעצם להצטרף למועדון ההטבות שהקמתי עבור קהל זה. תוכלו לקרוא עוד על מועדון ההטבות ההולך ונבנה ע”י לחיצה על הקישורותראו אם מתאים לכם להיות חלק ממועדון זה.

אפשרות שניה – לפרסם ע”י הטמעת באנרים ובעצם לשכור שטח פרסום, כמו הבאנר של חברת ‘דשנית’ תחת שורה זו >>>



אפשרות שלישית – לפרסם ע”י העברת מוצרים שלכם לבחינה שלי, תוך כוונה להפיק מהם עמודי תוכן שיווקי בו אני מציין את יתרונות המוצר וגם חסרונותיו לאחר שבחנתי אותו.

** ישנן אפשרויות נוספות כמובן.

 

על מה אני מאד מקפיד

גם אם המוצר או השירות שלכם עונה לצרכיי קהילת מרפסות, השיקול המרכזי מבחינתי אם לפרסם או לא, נמדד על בסיס ערך אמיתי ממנו ייהנו חברי הקהילה.

לדוגמה

אם אתם נותני שירות בתחום הגינון, אך אין לכם הניסיון הידע והרקע בעולם הגינון במרפסות, לא אוכל לאפשר לפרסם כאן.

אם אתם בעלי חברת ריהוט גן, אך השירות שאתם נותנים בעייתי ואתם מודעים לכך ולא משפרים, כנ”ל.

חייבת להיות לכם היכולת לתת שירות בכל רחבי הארץ ללא מיגבלות ו או הגבלות, חברי הקהילה הינם מכל קצוות הארץ.

לא יהיו שני מפרסמים או נותני שירות בתקופת פרסום מקבילה.

אישי

אני מחוייב לקהילה אותה אני מטפח במאמצים אדירים ומחוייב לעמוד מאחורי כל מילה שלי. איכות, שירות, אמינות, הוגנות, כל אלו הם בסיס אלמנטרי עבורי להתקדמות.

אם אתם רואים עצמכם חלק מהקהילה, עומדים בכל ההגדרות שזה עתה מניתי, ובא לכם לבנות מערכת יחסים לשנים רבות קדימה, השאירו פרטים, אני אצור קשר ונשוחח.


דוגמאות למאמרים על נותני שירות ומוצרים

דשנית מצעי שתילה

קטלוג הצמחים של מלצר

עיצוב פנים

כיצד לבחור מזמרה

כיצד לבחור מחשב השקיה

משתלת אטון

 

אייל מליון

יזם, מתכנן נוף, בלוגר, גנן

** אפשרויות נוספות – אמצעי חשיפה נוספים שקיימים בבלוג ובקבוצה.

תגובה

Your email address will not be published.