איך לפרסם בבלוג ‘אדנית’?

0

למי מיועדת אפשרות הפרסום

בבלוג ‘אדנית’?

 

למי שקהל היעד למוצריו ו או שירותיו ברשותו מרפסת.

לדוגמה,

חברות לריהוט גן, גננים, משתלות, חברות השקיה, חברות דשנים, יצרני אדניות, תאורת גן, אביזרים ומוצרים חדשים או חברות סטארט -אפ להן מוצר או שירות המיועד לקהל היעד שצויין ועוד…

 

 

מה התנאי לפרסום?

מוצרים או שירותים אשר עונים לצרכיי קהילת המרפסות. השיקול המרכזי מבחינתי אם לפרסם או לא?! נמדד על בסיס ערך אמיתי ממנו ייהנו חברי קהילת מרפסות.

לדוגמה

  • אם אתם נותני שירות בתחום הגינון, אך אין לכם הניסיון הידע והרקע בעולם הגינון במרפסות, לא נוכל לבנות שת”פ.
  • אם אתם בעליה של חברת ריהוט גן או אחר, אך השירות שאתם נותנים מוגבל גיאוגרפית לא נוכל לפעול יחד, חברי הקהילה הינם מכל קצוות הארץ.
  • ברשותכם אתר מונגש ובשפה העברית.

 

 

מהן אפשרויות הפרסום?

אפשרות אחת

העברת מוצרים שלכם לבחינה שלי, מהם אפיק עמודי תוכן שיווקי בו אני מציין את יתרונות המוצרים וגם חסרונותיהם לאחר שבחנתי אותם.

עמוד התוכן יופץ בערוצים הבאים:

  1. רשימת התפוצה של הבלוג.
  2. קבוצת הפייסבוק ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל’.
  3. קבוצות רלוונטיות בהן יש לי אישור להעלות תכנים מסוג זה.
  4. העמוד יופיע באופן קבוע כחלק מהבלוג.
  5. תוכלו להפיץ העמוד בכל ערוצי השיווק וההפצה שלכם ללא הגבלה.

מנסיוני אפשרות זו היא המועילה ביותר


אפשרות שניה

לפרסם ע”י הטמעת באנרים ובעצם לשכור שטח פרסום, כמו הבאנר של חברת ‘דשנית’ תחת שורה זו >>>



אפשרות שלישית – שילוב אפשרויות א’ + ב’ שזה עתה הצגתי

** ישנן אפשרויות נוספות כמובן עליהן נוכל לשוחח בנפרד.

 


דוגמאות למאמרים על נותני שירות ומוצרים


על קצה המזלג, כך נראים מאמרים ואלו חלק מהגופים הנעזרים בבלוג לקידום השירות או המוצר:

חברת הגרעין – מאמרים על הדברת מזיקים אורגנית / אביזרי השקיה / חומרי דישון ועוד…

חברת דשנית – מאמר על מצעי שתילה

חברת Touch&Wood מאמר על תריס אדנית

חברת Wish in a Box –  Paper Bloom

משתלת מלצר – מאמר על קטלוג צמחים

משתלת אטון – מאמר על משתלה

משתלת ירוק ישראלי – מאמר על משתלה

דנה פיין – מאמר על עיצוב פנים

 

 

רקע על בלוג ‘אדנית’

את בלוג ‘אדנית‘ העלתי לאוויר ב 4 ב ספטמבר 2017 תוך כוונה לתת מענה מקצועי בנישה אשר לטעמי הוזנחה שנים רבות, היא נישת גינות המרפסת ומרפסות בכלל.

מאז הושק הבלוג עד לכתיבת שורות אלו הבלוג גדל למימדים מרשימים (כיום נהנה הבלוג מעשרות אלפי מבקרים מדי חודש).

בנוסף, הבלוג מכיל כ 413 עמודי תוכן אשר אהובים ביותר ע”י גוגל. מדי כמה ימים עולה ומתווסף עמוד תוכן חדש ומקורי.

במקביל הקמתי קבוצה / קהילה מקצועית ב FB עונה לשם ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל‘ מקום בו הקהל מוזמן להעלות שאלות מקצועיות ולקבל מענה בהתאם.


 

 

אישי

אני מחוייב לקהילה אותה אני מטפח ומחוייב לעמוד מאחורי כל המלצה שלי. איכות, שירות, אמינות, הוגנות, כל אלו מהווים את הבסיס להתקדמות.

אם אתם רואים עצמכם חלק מהקהילה, עומדים בכל ההגדרות שזה עתה מניתי, ובא לכם לבנות מערכת יחסים לשנים רבות קדימה, השאירו פרטים, אני אצור קשר ונשוחח.


אייל מליון

יזם, בלוגר, מתכנן נוף

תגובה

Your email address will not be published.