איך לפרסם בבלוג ‘אדנית’?

0

למי מיועדת אפשרות הפרסום

בבלוג ובקבוצת הפייסבוק שלי?

 

למי שקהל היעד למוצריו ו או שירותיו מספקים ערך אמיתי לקהל שלי, הם בעלי המרפסות.

לדוגמה,

חברות לריהוט גן, גננים, משתלות, חברות השקיה, חברות דשנים, יצרני אדניות, תאורת גן, אביזרים ומוצרים חדשים או חברות סטארט -אפ להן מוצר או שירות המיועד לקהל היעד שצויין ועוד…

 

 

מה התנאי לפרסום?

מוצרים או שירותים אשר עונים לצרכיי קהילת המרפסות. השיקול המרכזי מבחינתי אם לפרסם או לא?! נמדד על בסיס ערך אמיתי ממנו ייהנו חברי קהילת מרפסות.

למשל,

  • אם אתם נותני שירות בתחום הגינון, אך אין לכם הניסיון הידע והרקע בעולם הגינון במרפסות, לא נוכל לבנות שת”פ.
  • אם אתם בעליה של חברת ריהוט גן או אחר, אך השירות שאתם נותנים מוגבל גיאוגרפית לא נוכל לפעול יחד, חברי קהילת המרפסות הינם מכל קצוות הארץ.
  • ברשותכם אתר מונגש ובשפה העברית.

 

 

מהן אפשרויות הפרסום?

אפשרות אחת

העברת מוצרים שלכם לבחינה שלי, מהם אפיק עמודי תוכן שיווקי בו אני מציין את יתרונות המוצרים וגם חסרונותיהם לאחר שבחנתי אותם.

עמוד התוכן יופץ בערוצים הבאים:

  1. רשימת התפוצה של הבלוג.
  2. קבוצת הפייסבוק ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל’.
  3. קבוצות רלוונטיות בהן יש לי אישור להעלות תכנים מסוג זה.
  4. העמוד יופיע באופן קבוע כחלק מהבלוג.
  5. תוכלו להפיץ העמוד בכל ערוצי השיווק וההפצה שלכם ללא הגבלה.
  6. ניתן ליצור סרטון יעודי לקהית המרפסות ולהציבו בערוץ היוטיוב הנבנה בימים אלו ממש.

מנסיוני אפשרות זו היא המועילה ביותר


אפשרות שניה

לפרסם ע”י הטמעת באנרים בכל מאות עמודי הבלוג שלי ובעצם לשכור שטח פרסום, כמו הבאנר של חברת ‘דשנית’ תחת שורה זו >>>



אפשרות שלישית – שילוב אפשרויות א’ + ב’ שזה עתה הצגתי

** ישנן אפשרויות נוספות כמובן עליהן נוכל לשוחח בנפרד.

 


דוגמאות למאמרים על נותני שירות ומוצרים


על קצה המזלג, כך נראים מאמרים ואלו חלק מהגופים הנעזרים בבלוג לקידום השירות או המוצר:

 

רשתות וחנויות גינון


חברת הגרעין – מאמר על הדברת מזיקים אורגנית

 


מערכות השקיה למרפסות


חברת גלקוןמאמר הבוחן ערכת השקיה למרפסות


מצעי שתילה ודשנים


חברת דשנית – מאמר על מצעי שתילה


משתלות


משתלת מלצר – מאמר על קטלוג צמחים

משתלת אטון – מאמר על משתלה

משתלת ירוק ישראלי – מאמר על משתלה


אחר


חברת Touch&Wood מאמר על תריס אדנית

חברת Wish in a Box –  Paper Bloom


מעצבות פנים


דנה פיין – מאמר על עיצוב פנים


גננים


שימי אמויאל – מאמר

שרון חריטן – מאמר

 

רקע על בלוג ‘אדנית’

את בלוג ‘אדנית‘ העלתי לאוויר ב 4 ב ספטמבר 2017 תוך כוונה לתת מענה מקצועי בנישה אשר לטעמי הוזנחה שנים רבות, היא נישת גינות המרפסת ומרפסות בכלל.

מאז הושק הבלוג עד לכתיבת שורות אלו הבלוג גדל למימדים מרשימים (כיום נהנה הבלוג מעשרות אלפי מבקרים מדי חודש).

בנוסף, הבלוג מכיל כ 530 עמודי תוכן אשר אהובים ביותר ע”י גוגל. מדי כמה ימים עולה ומתווסף עמוד תוכן חדש ומקורי.

מספר המבקרים הקבוע בחודש בבלוג עומד על 28,000 (נכון לחודש יוני 2019) ובאפריל מאי 2019 הגיע מסםר המבקרים ל 78,000 בחודש.

במקביל הקמתי קבוצה / קהילה מקצועית ב FB העונה לשם ‘מרפסות מעוררות השראה בישראל‘ מקום בו הקהל מוזמן להעלות שאלות מקצועיות ולקבל מענה בהתאם.


 

 

אישי

אני מחוייב לקהילה אותה אני מטפח ומחוייב לעמוד מאחורי כל המלצה שלי. איכות, שירות, אמינות, הוגנות, כל אלו מהווים את הבסיס להתקדמות.

אם אתם רואים עצמכם חלק מהקהילה ומחוייבים לה מעבר לעניין הפרסום, עומדים בכל ההגדרות שזה עתה מניתי ובא לכם לבנות מערכת יחסים לשנים רבות קדימה, השאירו פרטים, אצור קשר ונשוחח.


אייל מליון

יזם, בלוגר, מתכנן נוף

תגובה

Your email address will not be published.