שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

איך 'לחשוב' מרפסת לפני שנכנסים לדירה?

איך 'לחשוב' מרפסת לפני שנכנסים לדירה?

הכניסה לדירה בעוד שנה

והמחשבות על צמחים למרפסת עולות

אם אכן הכניסה לדירה היא בעוד שנה וחצי או חצי שנה וזכרתם לטפל בצד הטכני של ההיערכות לגינה במרפסת, את המאמר הזה אני מקדיש לאלו מכם החדשים יחסית בעולם הצמחים.

לפתע אתם מתחילים לשים לב אליהם (לצמחים) ברחוב או אצל חברים למשל ומתחילים לשאול את עצמכם, איזה צמחים יתאימו לדירה או למרפסת החדשה בעצם?

מטרת המאמר הזה היא בסך הכל למנוע מכם לקבל לסחרחורת, כי זה מה שתרגישו בהתחלה וזה עוד לפני שנכנסתם לדירה החדשה והצצתם למטה מעבר למעקה מגובה קומה 16 🙂

 

פתאום צמחים מדליקים אותי

אבל אין לי מושג איך מתחילים ומה מתאים?

נתחיל מהסוף! מה מתאים לכם זו בכלל לא השאלה, אתם נמצאים בשלב כל כך מוקדם שזה פשוט לא רלוונטי. חכו בסבלנות גם זה יגיע.

אז מה כן? מה כן 'יכבה' או יספק את ה'אטרף' הצמחי שנפל עליכם  🙂 ? קוראים לזה Wish list. פשוט ככה! תתחילו להכין רשימת רצונות, חלומות, אהבות וכו'…

 

אבל לדירה שלנו יש מרפסת שפונה לכיוון דרום?

אני רוצה צמחים שיתאימו

אתם עוד לא שם! אני מחדד ומדגיש ומזכיר זאת. אני מודע לזה שאתם רוצים להיות "מוכנים" למה מתאים, אבל גם לזה עוד לא הגעתם, Your not there yet – צר לי אבל זו המציאות.

כרגע עשו כך – קחו דף נייר או פתחו 'פתק' בטלפון הנייד וגשו למשתלה הקרובה / חביבה עליכם ותסתובבו לבד, בלי הפרעות, בלי רעשים, בלי ליווי מוכרים.

 

צרו לעצמכם רשימת 'צמחים אהובים'

צלמו את הצמחים שאתם אוהבים, את הסגנונות, את הפריחות, ורשמו תחת כל תמונה את שם הצמח. אחד הדברים המיידים שיקרו הוא הרצון "לדעת מיד כאן ועכשיו" האם הצמח הזה מתאים לתנאים אצלכם?

תיזהרו ממני אה? זה לא מעניין בשלב זה! מה שאתם עושים כרגע הוא להתחיל לקבל מושג לגבי עצמכם מה אתם אוהבים? מה הסגנון שלכם?

הכינו רשימה ארוכה ככל שתרצו, בהמשך כאשר תהיו ערוכים לדירה או סליחה, לתכנון הגינה במרפסת שלכם, תשלפו או נשלוף יחד (מה שיתאים לכם?) ואז ניתן יהיה 'לחבר' את ה Wish list שהכנתם למציאות בשטח ולרצונות שלכם.

 

טיפים ליצירת Wish list צמחים אהובים


זהו!


אל תסתבכו, אל תסבכו, תשמרו את הכל פשוט נקי וברור ליום פקודה 🙂

שלכם

אייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *