שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

Wish in a Box חווית גינון ביתי קסומה –

חווית גינון ביתית קסומה

Wish in a Box

אם פריחת הפטוניה שהבאתם מהמשתלה מרגשת אתכם? חכו שתראו את החיוך שנמרח לכם על הפנים כאשר הקסם הבא יתחיל לנבוט ולפרוח אצלכם בבית. לקסם הזה קוראים Wish in a Box

להביע משאלה ולראות אותה צומחת? פשוט  מ ב ר י ק !

אישי – מיותר לציין שאני מאוהב קשות בכל הקשור למתנות המשלבות פעילות עם ערך. בטח ובטח מהסוג שמחברים את המשתמשים לעולם הגינון והצומח.

אז מה זה

Wish in a Box?

אם אתם במקרה חושבים שזו קופסה עם זרעים בתוכה, אתם טועים בגדול!

זה הרבה הרבה מעבר לכך. על הרעיון, הפיתוח והביצוע אני מסיר את הכובע בפני היזמת המוכשרת והמקסימה אסלי אלובי, שהגתה פיתחה וישמה את הרעיון העובר דרך תהליך ההפעלה, או הפעילות ליתר דיוק של מארז הפלא הזה. יש כאן תהליך קסום, מופלא, חשוב ולעניות דעתי זה לב העניין. שימו לב לסרטון הבא ותעקבו אחריי מיד אחריו.

בסרטון המצורף תוכלו לראות כל שלב ושלב, פשוט ראו כמה Magic יש בתהליך הזה, בין אם אתם בני 99 או 3.

 


 

חזרה לילדות עם

Wish in a box

או ככה לפחות זה הרגיש לי. מהרגע שבו פתחתי את המארז, דרך מילוי המים והתנפחות הדיסקית, היפ היפ חגיגה של ממש, בטח כשילדים מתפעלים את העניין בעצמם. אפילו הבנות שלי 15 + 18 פרצו בקריאות התפעלות מהמופע.

הכל מתוכנן, מחושב ומדוייק להפליא – האריזה, התושבת של העציץ, העציץ, הכרטיס העגול עליו רושמים משאלה, הכל כל כך פשוט, נעים, מדוייק, כיפי וזה עוד לא הכל…

שבוע אחרי שפעלתי לפי ההוראות כמו ילד טוב ירושלים, נכנסתי הביתה בערב, בריצה ניגש מיד להסיט את הוילון ליד חלון המטבח רק כדי לראות אם משהו כבר 'נבט לי' כמו שאסלי הבטיחה ובוווווום הנה זה : – )

ח ג י ג ה ! איזה יופי, בחיי זה מרגש. מה שתמיד מחזיר אותי לסיפור הגדול של פעילות עם צמחים בכלל. בסופו של דבר כולנו רוצים לחוות הצלחה. במקרה זה הפעילות, המוצר והפרטים הקטנים בהחלט מספקים את החוויה ואת הרגע המושלם הזה Big time!

מבחינתי – 12 נקודות בסולם 'אדנית'. דוז פואה ענק אסלי יקרה

לחיצה, רכישה ו Wish in a Box בדרך אליכם

אהבתי מאד

אייל


מי היא אסלי אלובי?

אסלי אלובי, מייסדת המותג  Paperbloom, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי ״בצלאל״, פיתחה את מוצרי החברה לאחר מסע אישי שחיפש לשלב את ערכי הקיימות החשובים עבורה, במטרה לשנות את השוק מוצרי הנייר מכזה שפוגע בסביבה לכזה שתורם לסביבה ירוקה ופרחונית ומשמח אנשים. מוצרי המותג מבוססים כולם על נייר זרעים פורח.


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *