חיפוש
שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

טיול מטענים ועציצים

טיול מטענים ועציצים

עציצים שקעים ומחול

כרגיל עלה בראשי רעיון לסטארט אפ ענק! אבל רגע לפניי שאציג בפניכם את הרעיון המהפכני, אתן את הרקע להולדת המהפיכה הבאה בתחום התיירות.

שקע – מקור החיים ובסיס לסטארט אפ הבא שלי

הכל החל להתגבש בשבוע בו ליוויתי את משלחת המחול של הלהקה בה רוקדת בתי, לאיטליה. עם כל ההכנות לקראת הוצאת המשלחת, לדבר החשוב ביותר לא דאגתי, להחליף סוללה בטלפון הנייד.

רקע

זה כבר כמה חודשים שהטלפון הנייד שלי סוחב עייפות וחוסר אנרגיה, שלא לומר חוסר חשק לפעול עבור בעליה הנאמן (שקר גס). מודה שאם אני סוללה, הייתי כבר מזמן מכבה את הנייד שלי. חודשים של יחס משפיל, תנאים סניטריים ירודים ומאמצים חסרי תקדים להביא את הטלפוו הנייד לגמישות מירבית בכיס המכנסיים האחורי שלי, הם בהחלט התעללות.

עם הסוללה המותשת הזו נסעתי לאיטליה ללוות המשלחת. בתור 'ניידת שידור' להורי בנות הלהקה, האחריות של הפעלת 'קו חם' ומוקד דיווחים יומיים תוך מענה ל"מאזינים" בקבוצת המרפסות שלי ושאר קושיות, יצרו מצב בו המוח והעין חיפשו כל העת נקודות לטעינה.

 

סטארט אפ

הנה זה מגיע

עלה בדעתי הדבר הבא – בעולם קיימים המון טיולי נישה כגון: קולינריה, יין, מוסיקה, תרבות, גינון וכן הלאה… אבל שימו לב, בעולם עדיין לא קיימת נישה של "סיורי שקעים"

מצאתי את עצמי בוחן ובוחר מקומות להתמקם בהם רק ע"ב האם יש שקע לטעינה או לא?!

יש שקע? גם אם זו בטעות מרפסת אחורית של חבר המאפיה האיטלקית, אני מתמקם, טוען קצת והולך. לא רואה ממטר, הכל סובב סביב שקעים וכל האמצעים כשרים.

אדניות ועציצים ממתכת

אט אט, עם חלוף הימים והמיומנות, הגעתי למקומות מדהימים, חלקם הזויים (טוב רובם) והכל בזכות סוללה חלשה. המראות, האנשים, החוויות, כל אלו הביאו אותי להקים את המיזם התיירותי הבא:

א.מ שקעים ונופש

קהל היעד: בעלי סוללה חלשה והרפתקנים.

זה אפילו הגיע למצב בו התחלתי לבנות קריטריונים ולדרג מקומות ורמת הנגישות בהם לשקעים.

אם השקע קרוב למרכז העיר, לתחבורה ציבורית ולשלש אטרקציות? 3 כוכבים

אבל אם מצאתם בית קפה שהשקע בו קרוב לשולחן בו אתם יושבים, גובהו כ 50 ס"מ מעל הרצפה והכבל אינו מעיף מלצרים ובחזית המקום מונחים עציצי תבלין כמו זה שבתמונה למעלה? אתם כבר בקטגורית 7 כוכבים, שקע Premium.

ככל שהשקע קרוב, נח, נגיש והנוף הניבט מבעד לחלון המקום יפה יותר, כך עולה הדירוג.

אי לכך ובהתאם לזאת, אני מקים קבוצה לקראת החגים, שתצא לסיור שקעים מושקע ומאתגר בעיר רימני שבאיטליה. שם רגליי חקרו כל סימטה, ומוחי הקודיייח רקחו מסלול מושלם.

הנחה לנרשמים מוקדם : – )


לפני סיום אני רוצה לעשות הפסקה כדי להציג בפניכם את אחד הבלוגים והבלוגרים המרתקים ובעיקר משעשעים, בתחום התיירות. אם אתם טיילים עצמאיים, צעירים בנפשכם וסקרנים, The Laughing Traveler של ערן בריימן הוא הדבר המרענן ביותר שתוכלו למצוא אל תרשו לעצמכם לדלג על הבלוג, האיש והמסלולים.


וכדי שלא נצא לגמריי מפוקוס, בקישור הבא תוכלו למצוא כמה טיפים על איך לשתול באדניות או קופסאות מתכת.

1 מחשבה על “טיול מטענים ועציצים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *