חיפוש
שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

פורים בגינה

גברת אדנית או ליידי ערוגה?

אילו פרחים פורחים באביב – נראה אתכם מצליחים לזהות את סוגי הצמחים המופיעים בתמונה? איפה כל המומחים עכשיו 🙂 קבלו פוסט פורימי לחובבי הגינון באשר הם, רק שהפוסט הזה הוא הרבה מעבר לכך. זהו פוסט מעורר השראה… קבלו את היצירות הפורחות הבאות אותן יוצרת אמנית מעוררת ההשראה שמה מאיה אפרת.

אנשים ותחומים מעוררי השראה

אנשים מעוררי השראה הם אחת הסיבות שאני כל כך אוהב גינון. ע"פ רוב, סביב עולמות התוכן הללו שנקראים גינון ישנם אנשים מרתקים, מופלאים, מעניינים שאמנם דברים שונים מניעים אותם, אך הכל פונה לאהבה משותפת. פעם באחד הפוסטים הוותיקים, שיתפתי בעובדה שעיניי תמיד מחפשות 'מעל' ראשי האנשים, מהסיבה הפשוטה ש…

גינה מושכת פרפרים

אני לא אוהב להתעסק בפרטים קטנים. בשביל זה יש לי את אשתי ובנותינו, הכח הנשי! לעומת זאת אני מאוהב קשות ב'תמונה הגדולה' שהיא בעצם, אוסף בלתי נתפס של אלפי חתיכות פאזל. כאשר נתקלתי בעבודות של האמנית מאיה אפרת לפני מס' חודשים לא היה לי ספק שיש כאן אישה מעוררת השראה עם יכולות על (והמון גינון כמובן 🙂  )

 

קרדיטים:

איפור וציור גוף: Maya Ephrat
צילום: Lihi Adel Hasson
דוגמנית: Naama Kadosh

לסוכנות Say Talent
Tomer Hakim

גינת החלומות

כחובבי גינון וצמחיה אנחנו תמיד חולמים על משהו ואז מורידים אותו לקרקע 🙂 המציאות, מדמיינים היכן למקם, מה יתאים ואיך זה ייראה. יוצאים למשתלה ומתחילים לבנות את החלום פיסה אחר פיסה. עכשיו נסו לרגע להיכנס לראש של מאיה. היא מדמיינת ואז מוציאה אל הפועל את התכנית, לאט לאט, מדוייק, חד, עדין, עשיר, ים של פרטים וצבעים ואז לפתע פתאום מתגלה עולם מופלא שהוא יצירת חלום.

אין לי מושג כמה דישון ומים מאיה מוסיפה כאן ובאילו מינונים 🙂 רק דבר אחד בטוח, הצמחיה היצירתיות והיכולות פורצים גבולות ומוכיחים שוב ושוב כי…

 

אין גבול ליצירתיות, חופש מוחלט, ניסוי וטעיה, והרצון לפרוץ גבולות, זו המהות של להיות חובב גינון לטעמי. ומאיה הצליחה לקחת את זה למחוזות חדשים ומרתקים ויש רק מה ללמוד. אגב אין לטעות ולחשוב שהיצירות של מאיה עוסקות רק בפרחים, פרפרים וכיו"ב לחלוטין לא. זה אני שדליתי מתוך ים העבודות שלה את היצירות הקושרות את העולם שאני כה אוהב לעולם האנשים מעוררי ההשראה. אז אם אתם סקרנים ומחפשים השראה כחובבי גינון אמיתיים, שלא תעיזו לוותר על הצצה לעולם היצירות של מאיה אפרת.

פשוט תענוג לפרגן – מגיע לך מאיה Big time

קרדיטים:

איפור וציור גוף: Maya Ephrat
צילום: Lihi Adel Hasson
דוגמנית: Naama Kadosh

לסוכנות Say Talent
Tomer Hakim

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *