חיפוש
שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

אתר למנהל קהילה למה זה חשוב?

אתר למנהל קהילה למה זה חשוב?

מנהל/ת קהילה?

ממליץ לך להקים אתר בנוסף

מנהל/ת קהילה המחזיקים אתר לצידה של קהילה יוצרים לעצמם את אחד המנגנונים החכמים והמתבקשים. אגב גם אם זה מיד מעלה לחלקכם תגובה בסגנון של : "די נו… לא מספיק לנהל קהילה אז גם אתר? אין מצב". אני מניח שרעשי הרקע והתגובות ישתנו בתום המאמר.

אז אני רק אניח כאן חומר למחשבה בנושא, וכל אחד יעשה כראות עיניו.

 

 

אני מנהל קהילה

למה אני צריך גם אתר?

תזכרו את 7 הנק' הבאות, הן הבסיס למינוף הקהילה והחזר ההשקעה בה.

תוכן

תחשבו כמה פוסטים / מלל / תוכן / טקסטים כתבתם ואת חלקם שוב ושוב ושוב ושוב 🙂 ובאלף גרסאות ואתם ממשיכים לייצר וכל זה נותר בבעלות של? ניחשתם נכון… צוקי.

גיבוי

צוקי מחר חוסם/ מוחק/ משנה / גורע / מאט או כהרגלו צוקי ממשיך להציק מבלי להתריע ופוף… התוכן שלכם מתאדה, כל הערך, שמרך, ברך, שיצרתם לאורך שנים בקהילה מתפוגג כלא היה.

עומק

אתם האוטוריטה בתחומכם. אין דרך מועילה ומניבה (נגיע למניבה אוטוטו) יותר מלהציג לחברי הקהילה כמה אתם מומחים ובעלי ידע, ואת זאת תשיגו מהר וחד עם אתר המכיל X מאמרים שלכם בנושאים בהם אתם אלופי העולם.

אישי

הכל אישי, בטח בקהילות 🙂 אנשים כמו שהם נפגעים ממשפט שבטעות סיננתם באיזו תגובה, ככה הם מאוהבים בכם בכל מאמר שאתם מציפים .. נכון ע"י הטמעת קישור למאמר בפיד הקבוצה בנושא שעולה לדיון למשל.

אתר / בלוג What ever – הופך את חברי הקהילה מחברי קהילה אוהדים ל'מעריצים'. מעריצים שאמנם לא יחכו לכם מתחת לבית עם זר וטלפון נייד לסלפי, (אולי עם נבוט וספריי פלפל חריף). אם להיות רציני, כאשר אתם משקיעים הקהל חש בזה. מה שבונה אמון כמעט עם כל מה שתגידו ו או.. תציעו

כסף

לגופים עסקיים קל יותר להתחבר לקהילה שלצידה מנהל אוטוריטה שמנהל גם אתר. זה מאפשר לכם להציע למפרסם חבילה / תפוצה רחבה יותר ולא רק את הקהילה.

אתר וכסף

באתר ניתן להטמיע אין סוף מודלים מניבים זאת בנוסף לקהילה. תכניות שותפים, חנות ומה לא בעצם?!

הגדלת הקהילה

אתר נמצא ברשת  = קהלים נוספים נחשפים לקהילה שלכם ומצטרפים…. כי פייסוש הוא גם אשליה, לא כולם נמצאים שם זה ברור וברשת נמצא עוד קהל ענק שלא ידע את פייסוש ואתכם, אז למה לפספס? אתר הוא מנוע צמיחה קהילתי חברתי כלכלי מופלא!


טיפ – אני לעולם לא מטמיע קישור לרכישה של מוצר או שירות בתוך הקבוצה ככה סתם כתשובה למשהו…

אני כן תמיד מטמיע קישור למאמר מתוך האתר – או אז יופיע המשפך הבא > ערך > Pre Sale > מונטיזציה.


 

 

אבל זה עוד משהו לתחזק,

למי יש זמן לזה?

לכולנו – הרי ממילא אנחנו מייצרים כל הזמן תכנים חדשים… אז דמיינו איך זה נראה, מרגיש ובעיקר משפיע על איכות וקצב צימוח הקהילה כאשר מתחילים לייצר את התכנים בתוך האתר ואת המאמר מציפים בקבוצה? Believe me זה עושה Magic 🙂

כאילו מה בסך הכל צריך? דומיין + אתר ותתחילו לכתוב שם ולהעביר לקהילה.. מי יודע עוד תגלו שהיעוד שלכם זה לכתוב תוכן שיווקי, השם ישמור.

יקרים, הזמן לא השתנה כהוא זה! זה הכל בראש כמו שאומרת מלכת אנגליה או מישהי אחרת עם כפפה לבנה? לא זוכר כרגע. אבל את הרעיון הבנתם, מי שלא הבין שירים יד.

זוכרים את המאמר הראשון? אתר מבחינתי היה בתכנית העסקית למן היום הראשון ובניתי אותו תוך כדי בנית הקהילה. את הקהילה הקמתי רק 4 חודשים אחרי שנבנה האתר. כל פעולה מגיעה בזמן שלה, זה אחד הטיפים הכי חשובים שאני יכול לחשוב עליהם, הכל זה Timing. כלומר דאגתי מלכתחילה למלא את המחסנים (אתר) במלאי של תוכן.

המהלך הזה אפשר לי להגיע מוכן לקהילה עם:

  • תוכן > ערך + חשיפה לקהלים חדשים נוספים
  • גיבוי > שקט נפשי
  • עומק >טרנספורמציה ומעבר הקהילה משלב של חברים בקהילה לשלב של אוהדים מושבעים
  • אישי > Pre Sale
  • על הכסף כבר קראתם אז…  – Monetize

בעצם עם כל הנקודות שציינתי בהתחלה.

טיפ – זה בוודאי מהלך פשוט למדי אם יש לקהילה מס' מנהלים

חלוקת משימות ואתם בעניינים In no time

 

איך זה עובד?

כשמישהו מעלה שאלה בקהילה אז אחד מהשניים 🙂 או שאתם שולפים קישור למאמר שכבר הכנתם בנושא, או… שאתם יושבים לכתוב מאמר קצר בנושא (זה בדיוק מה שהביא את הבלוג שלי לכדי 600 מאמרים = שטחי פרסום – כסף) תוך שנתיים.

בפועל, לא אני בניתי את הבלוג?כלומר ברור שכן, אני כתבתי כל מילה ומילה… אבל המנוע הייתה ונותרה הקהילה הפייסבוקית בכל פעם שמי מחבריה העלה שאלות.

המודל שבניתי הוא לכל שאלה פוסט תשובה. או אז הקהילה הפכה מחברים לאוהדים  ואז גדלה > מפרסמים > Money.

למה?

  1. כי משקיעים בהם,
  2. הם מזמינים חברים להצטרף לקהילה,
  3. התנועה כאן לא נפסקת לרגע ובעיקר כי…
  4. הקהילה מקבלת מענה לצורך ובהרחבה 🙂
  5. ויש אנשים ש אין להם פייסבוק.. (אשליה לחשוב שכולם בפייסוש)

קסם? כן! עבודה קשה? כן די טירוף למען האמת אבל היי, את מי בדיוק  מעניין קל?

החזרתם קישור למאמר שכתבתם כתשובה לקהילה? הטמעת המלצה על עסק עמו סגרתם עסקה לשיווקו הופכת לעניין פעוט וטכני.

בפועל? לפתע נוצרות 2 קהילות. האחת עושה 'רעש' בפייסבוק, בלה בלה בלה… השנייה מנערת את 'גוגל' ע"י אתר התוכן שהקמתם.

 

קצת מספרים מהבלוג שלי

הבלוג נהנה כיום ה – 24/01/20 מתנועה של 36,000 מבקרים בממוצע בחודש – אורגני לחלוטין!

הקהילה בפייסוש שעושה רעש, פעילה, איכותית, טררם וזיקוקים… מהווה רק – שימו לב, % 1.9  מסך הפעילות בבלוג.

מי עוד לא הקים אתר לקהילה שלו? 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *