שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

מתקן לזריעה

מתקן לזריעה

מתקן זריעה

או

ממיין זרעים

 

את המתקן הזה הכרתי לראשונה בשנת 2010 כאשר התחלתי בפיתוח ערכות גידול הירקות הראשונות שלי. ערכות לגידול ירקות אותן פיתחתי עבור מערכת החינוך והוטמעו במאות גני ילדים בארץ בשנת 2013, כיום אני מפתח אותם לשוק האמריקאי. על כל פנים, המתקן הבא הוא בעיניי, לא פחות מגאוני.

הוא קודם כל

ממיין זרעים

כל שקית זרעים מלאה בעשרות ולעתים מאות זרעים. אתגר לא פשוט כאשר פותחים את שקית הזרעים ומנסים לזרוע זרע קטן בחור לט פחות קטן 🙂 איך שהוא זה תמיד נשפך, נופל, מתפזר בקיצור ענין מתסכל ומעצבן.

ממיין זרעים – קטן יותר מכף היד – פשוט מושלם לשתילת זרעים

בוודאי בזרעים קטנים כמו חסה או עגבניות ופלפלים. ישבו כמה סינים חכמים בצד הכביש אחרי שנים של זריעה בלתי פוסקת, תוך פיזור כמות עצומה מחוץ לחור הזריעה, ופיתחו את המתקן הפשוט הבא>>

ממיין זרעים – פותחים את המכסה השקוף, שופכים את תכולת שקית הזרעים לתוך המיכל הירוק, סוגרים בחזרה עם המכסה השקוף, ומכוונים את גודל פתח יציאת הזרעים לפי גודלם ישירות לתוך החור בו תכננתם לזרוע.

 

מסייע בשתילת הזרעים

גאוני! עכשיו הזרעים יצאו אחד אחד או שניים שניים לכל היותר מפתח היציאה ישירות לחור בו תרצו לזרוע מבלי להתפזר ומבלי לייצר פחת.

סיימתם? נשארו עוד זרעים? קלללללללל מסירים את המכסה השקוף ושופכים את יתרת הזרעים חזרה לשקית הזרעים ואתם מוסדרים.

עכשיו תחשבו רגע מעט מחוץ לקופסה : – )

מכשיר זריעה מעולה לילדים 

אין דבר מעצבן יותר מילד שנשפכו לא הזרעים על הרצפה. מילא אנחנו, אבל ילד?

איפה קונים?

תלחצו על הקישור הבא – תרכשו, ויישלח אליכם ישירות מאמזון.

תוכלו אגב כך, למצוא בקישור הבא הנחיות שלי לפעילות זריעה עם הילדים.

המבנה הקוני / שפיצי אם תרצו, מסייע בהפלת זרעים ישירות לחור כאמור רק שימו לב לדבר הבא. לא ניתן לערבב גדלי זרעים שונים באותו ממיין. התחלתם בזריעת עגבניות? סיימו, רוקנו המתקן ועכישו תור החסות. כי לכל גודל זרע גודל פתח שונה ולכן לא ניתן לערבב שני סוגי זרעים באותו סבב זריעה.

בהצלחה עם המתקן המופלא והגואני הזה!

אייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *