מחזמר שתילי המוסיקה –

שתילי המוסיקה מחזמר צמחים

0

מחזמר שתילי המוסיקה

בתקופה האחרונה אני מוצא שעצם הכתיבה בבלוג מתחברת ישירות למוסיקה. אני לא מנגן על כלום אגב, לא על מסרק ובטח שלא על עוגב.

כשהתחלתי את הכתיבה לפני 13 חודשים בערך (היום התאריך הוא 22/11/18) הייתי Man on a mission ואני עדיין שם, אבל עם הזמן והתכנים יכולתי לראות שלכל פוסט יש סאונד וקצב. ברור שיש גם אווירה אבל היא תוצר של המוסיקה ולא בא אגע כעת.

 

להיות ב Zone

מסלול הכתיבה בו בחרתי של ‘כל יום פוסט’ מהר מאד שם אותי ב Zone. פתאום הפסקתי לראות מילים, אותיות או תמונות.

מיד כשבחרתי נושא לכתיבה, התמונה שראיתי לנגד עיניי הייתה ברורה, חדה, פשוטה ומכאן הדרך למקם הפוסט בדף ולשגרו הייתה קצרה.

גינה לי גינה לי גינה לי חביבה.. שומעים אותי?

תוך כדי הכתיבה הכל נעשה נעים, זורם בלי הפסקות, סוג של טריפ והמקום הזה של לכתוב התחיל להרגיש כמו לחן. היי, אני מלחין.. אמרתי לעצמי, ממש יוצר טרקים שלמים של פריחות וירוקים צומחים. ואז עלו בי מחשבות על פטריות הזיה וכדורים ורודים, סתאם נו..

עלו בי מחשבות על כך שבעצם כל עניין הכתיבה הזה מחובר ישירות ליצירות ולחנים מעולם תוכן די מוכר לי. הצצה קטנה לתמונה למעלה ומיד מבינים שיש כאן מחזמר : – ) מה  מחזמר? מסיבת Fool moon בשמש מלאה ובתוך קערה.

 

רגע רגע

אבל מה עושים עם זה?

אמר היזם הבלתי נלאה שיושב לי על כתף ימין? מה ז’תומרת?! אמרתי לעצמי… הרי אם אני ממילא ‘מלחין’ אולי אפתח מזה את הדבר הבא הנוסף שלי? החיבור פתאום ברור לחלוטין.

קונצ’רטו למיכלי שתילה

צמחים אני מלחין זה ברור, אנשים בבלוג באמצעות הבלוג Check, זה גם כבר ברור. אז בימים אלו אני נמצא עמוק בתוך סשנים של כתיבה עם מוסיקה ברקע,

כבר תקופה ארוכה מאד אני בוחן את ההשפעה שיש למוסיקה על הכתיבה, וכן יש לה השפעה עצומה. ככל שהפלייליסט מתרחב עם הכתיבה, ככה גדל הרצון שלי להיות די ג’יי. לא של צמחים : -) של אנשים אתם יודעים, פלטה, אזניות וזה…

כן, זה עוד לא עשיתי, אז אם עוד לא עשיתי? צריך רק לסמן V, מועד, וקדימה אל היעד. אל תשאלו אותי את מי ארקיד? או, למה אני צריך את זה? (שזו אגב שאלה שמעולם לא הבנתי) זה ממש לא רלוונטי.. זה פשוט רוצה ויהיה אחר כך נראה.

אז לאיזו מוסיקה אתם מאזינים תוך כדי כתיבה? שאדע לאיזה רייב להזמין אתכם : -)

אייל

תגובה

Your email address will not be published.