חיפוש
שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

למה אין קומת מרפסות באיקאה?

למה אין קומת מרפסות באיקאה?

לקנות מרפסת באיקאה

איך ייתכן שזה עוד לא אפשרי?

לפני 3 שנים הרמתי "בלון ניסוי" במתחם גני התערוכה. שכרנו גג למשך מס' חודשים – הקמנו שם 6 דגמים של מרפסות בעיצובים שונים כמובן והזמנו קהל לבוא להתרשם מהקונספט,

כבר שנים אני מחזיק בשאלה פשוטה. איך ייתכן שבכל סניפי איקאה בעולם, יש התייחסות רק לפנים? איך ייתכן שרוב אוכלוסיית העולם מתגוררת בערים, בעליהן של מיליוני מרפסות עולים במדרגות הנעות לקנות נקניקיה ושנדליר לסלון הבית

לעומת זאת לא מראים לאיש איך לקנות מרפסת באיקאה? לא מציגים לאף אחד בשום מקום בעולם את האפשרות לרכוש מרפסת קומפלט, להזמין אותה או להרכיב לבד ובא לבלקון גואל.

 

רגע, מה היו תוצאות הניסוי?

הוא עבד מעבר למצופה בדיוק כפי שחשבתי שיעבוד. פתחנו דלת לעולם או אולם אם תרצו תחת כיפת השמיים, המציג לראשונה דגמים של מרפסות.

צמחיה, ריהוט, אקססוריז, כדים יפים, השקיה, דקים, פתרונות הצללה, עמדות ברביקיו והכל מעוצב טיפ טופ. לקנות מרפסת באיקאה יכול להיות קונספט נפלא, פשוט, עשינו דרך עם הנסיון הזה, הבנו את האתגרים, הבנו את הצורך, את הפוטנציאל, את היתרונות העצומים והגענו למסקנה פשוטה וברורה. שמחזירה אותי לבסיס המאמר.

 

איך זה שעדיין אי אפשר

לקנות מרפסות באיקאה?

דמיינו את זה, להסתובב בקומה שלמה שהיא מקבץ מרפסות בסגנונות שונים. חלום לא? זה יכול להיות חיצוני על גג מבנה איקאה, זה יכול להיות פנימי, זה יכול להיות משולב אבל הצורך  קיים.

אז, אם נגיד אתם מכירים מישהו בעל חזון מאיקאה העולמית שמחפש את מי שיוביל את את החלום למציאות, אני כאן וזה 🙂

ובכל מקרה, החל מהיום כשאתם כבר יוצאים לרכוש שניצל וינאי וכרית לתחת ישראלי במרחב השבדי, תנו לרגע דעתכם לרעיון ותסכימו איתי שיש כאן החמצה. אין סיבה שלא נוכל ממחר לקנות מרפסת באיקאה.

לא ככה?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *