למה דווקא אתר על אדניות?

2

אתר על אדניות מרפסת

אתם, נישות ולמה גוגל זקוק לכם ויעשה הכל כדי לקדם אתכם.

פרק שני בסדרה

הפרק הנוכחי מוקדש לאלו מכם שכבר מצאו את הנישה שלהם. מי שעדיין לא מצא, רצוי שיקרא את הפרק הראשון. מי שמצא/ה? נפלא, אפשר להתקדם.

 

למה גוגל זקוק לנו?

ואיך זה קשור לאתר על אדניות מרפסת

רוב אוכלוסית העולם שיש לה גישה לאינטרנט, מחפשת מענה למגוון שאלות בגוגל. אמה מה? רוב המידע בגוגל הוא איך לומר,ערימת Trash שקשה מאד לחדור דרכה, לעבור את ‘שכבת הריח’ ובתוך כך לאתר בדיוק את מה שאני זקוק לו. יסלחו לי גוגל על המינוח Trash.. זו רק דוגמה ולאח הגדול אני אומר מכאן, אתה המלך נקודה. יש לך ריח טוב.

גוגל, האח הגדול באמת, נלחם שנים לייצר את התוכן בעל הערך הגבוה ביותר למחפשים שלו, אנחנו, כולנו. איפה הקטע? ולרגע נישאר בעולם התוכן שלי רק לשם ההדגמה.

נאמר שאתם מחפשים מזמרה, הקשתם מזמרה וקיבלתם עשרות אלפי תוצאות חיפוש.. כולן בלי יוצא מהכלל חברות שמציעות לכם לרכוש רק את המזמרות שלהם, אמת? אמת.

ממי תעדיפו לקנות?
ממני או מחברת מזמרות?

עכשיו תגידו אתם… איך תדעו איזו מזמרה מתאימה לכם? אופס… אין לכם שום דרך לדעת. אבל, נאמר שהקשתם מזמרה ונפלתם על אתר של אדם פרטי שכל עולמו וכל תוכן האתר שלו הוא מזמרות, גנן מומחה לגיזום שעבר ועושה סיקור יסודי לכל מזמרה ומזמרה, שכותב בדיוק איזו מזמרה מתאימה לאיזה צמח,

ממי תעדיפו לרכוש? נראה לי שהתשובה ברורה.

כלומר,

  • אתם יכולים להגיע ל ‘זאפ’ ולבחור מוצר לפי עלות/תקציב.
  • ואתם יכולים להגיע לאתר מתמחה שכבר עשה את הבחירה עבורכם.

 

מה קרה כאן?

הקשתם מזמרה והגעתם ל:

  • אדם פרטי ולא חברה שמנסה למכור לכם.
  • אתר תוכן שכל עולמו הוא רק נושא מזמרות וגיזום.
  • אדם פרטי שהוא מומחה, האוטוריטה. יופי, גדולים זה בדיוק אתם, איזה כיף!
  • נישה. 

גוגל מזהה נישות, מומחים, אוטוריטות, ומעיף אותם קדימה כי המומחים (אתם מהיום) עוזרים לו לספק תוכן בעל ערך עצום לקהל המחפשים, וכאלו יש מיליונים.

גוגל מזהה תוכן איכותי ודוחף אתכם למעלה, גבוה, חינם, פתרתם לו בעיה גדלה, גוגל זקוק לכם.

הנישה שלי

אתר על אדניות מרפסת הוא אתר שמצביע על נישה מסויימת בעולם ענק שנקרא גינון. למה נישה? ראשית, נניח שאתם מלאי תשוקה לטיולים ונופש, ובא לכם להקים אתר בנושא, אין לכם כל סיכוי כמעט להתחרות בנוכחות בגוגל עם חברות תיירות ונופש. פשוט חבל על המאמץ

אבל… אם תקימו אתר נישה שעוסק בטיול רגלי במדבר (נישה) כל מי שייחפש טיולי מדבר רגליים מיד ייפול עליכם. אם יש לכך מספיק קהל ודרישה זה כבר סיפור אחר אליו אגיע מאוחר יותר. אבל את הרעיון הבנתם, שנתקדם?

אני אציק עוד טיפה

כדי שתבינו לאן אפשר לקחת את זה

תוכלו להקים אתר נישה שכל עולמו הוא טיולים רגליים לקבוצות נשים בלבד. ואותו לפתח לאתר נישה ענק המציג, מסלולי טיולים רגליים בכל חלקי הארץ רק לנשים. הרחבתם את היריעה לטיולים רגליים לכל הארץ, אבל נשארתם בתחום התמחות אחד, טיולים רגליים לנשים. נישה קטנה, שוק ענק.

אתר על טיול רגלי במדבר
או אתר על,
טיולים רגליים לנשים?

יש המון דרכים ליצור נישות, להפוך, לעבד, לחדד וכן הלאה. אם אתם מרגישים Overwhelmed זה טבעי לחלוטין וממש בסדר. אל תנסו להכיל את הכל בבת אחת.

 

אני מותג

באמצעות תוכן ונישה שיצרתי, מעתה אני בן לילה מותג. אל תחשבו במושגים של, כולם מכירים אותי, אתם עדיין לא שם. אבל ברגע בו התחלתם לעטוף את עצמכם בעולם / נישה שהיא רק שלכם, אתם מותג נקודה!

  • איך להפוך עצמכם למותג?
  • מחשבות על ‘מה לעזעזל אכתוב’? הופכות למחשבות של.. ‘מתי אספיק לכתוב את הכל’?

כמה מילים לסיכום – מציאת נישה היא מראה לחיים,

התוכן שנפיק הוא רפלקציה של מי שאנחנו, מה שאנחנו אוהבים ומה שאנחנו יודעים. לעתים זה קשור לתחום העיסוק ולעתים כלל לא! גם אם ייקחו לכם חודשים ארוכים למצוא את הנישה שלכם? צאו למסע, אל תחפשו את המטבע מתחת לפנס.

שאלת הנישה היא שאלה פנימית, היא הגדרת מי אני? מה אני רוצה? כשזה נעשה חד ומתבהר ואז לפתע נופל האסימון… שאלת התכנים ואיך הופגים למותג היא רק אוסף של דברים טכניים.

תמיד הכל מתחיל במה שיש לנו בין האזניים ובלב,

תחפרו עמוק, זה שווה את זה, בלי ה’חפירה’ לא ניתן להתקדם הלאה.

 

2 Comments
  1. עינב says

    טוב
    מחכה כבר לפוסט הבא…מתי תעלה אותו ?
    יש בכך המון….הולכת להתבונן ולחקור….

    1. אייל מליון says

      מעולה, התחלה מחקר עצמי ולמידה היא בדיוק מה שנדרש
      היתר הוא טכני
      בהצלחה

תגובה

Your email address will not be published.