שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

סיפור המרפסת של עדי רויטנברג

סיפור המרפסת של עדי רויטנברג

סיפור המרפסת של עדי רויטנברג

סיפור המרפסת של עדי רויטנברג

 

שם עדי רויטנברג
מהיכן  בארץ? קריית מוצקין
קומה? שניה
שמש-מאיזו שעה עד איזו שעה בנק'? בשעות אחה"צ
כיוון מרפסת כללי? צפון מערב
תמונה  סיפור המרפסת של עדי רויטנברג
איך הכל התחיל? הכל התחיל למעשה מאילוצים וחסרונות . המרפסת לא הכי גדולה ,אין ממנה נוף מרהיב , הריצוף לא היה כל כך לטעמי ( אפור ) ובעיקר היה קיר אחד לא מנוצל בציפוי לוח אלומיניום ( נו, אתם מנחשים "בית בוטיק " קבלני ) אז חשבתי לעצמי איך אפשר לשפר  ולהכניס קצת ענין ושמחה . במהלך כמה שבועות התחלתי לצייר ולצבוע את הקיר, האדניות, רהיטים שמצאתי במשך השנים ובהשארת טוסקנה יצאה לי הפינה הקטנה הצבעונית שמספקת שמחה וכיף במרפסת .
שיקולים בבחירת הצמחים הכל עניין של ניסוי ותהייה .אני מאד אוהבת פרחים וצבעים . בחרתי לשלב פרחים עונתיים אותם אני מחליפה בהתאם לעונות השנה עם צמחים רב שנתיים ירוקים על השנה.
שמות הצמחים? ברוב האדניות נמצאים צמחים עונתיים ( עכשיו של חורף ) רקפות,כלניות, נוריות,אמנון ותמר, לוע ארי, חמציצים , צבעונים,נרקיסים ,כרכום, יקינטון , ציפורן ננסי , אפונה ריחנית ליפופית הבטטה ( ירוקה וסגולה ) וקצת תבלינים (שלא מחזיקים מעמד כי אין שמש ישירה )
השקיה דישון ותערובת שתילה השקיה מתי שצריך ! כל יום בודקת מה המצב ובמידה והאדמה יבשה משקה. מחליפה כל עונה את תערובת השתילה ( תערובת רגילה מהמשתלה )
אילו טיפים תוכלי לתת לאחרים שרוצים גם כזה? ללמוד מניסיון ! להעז בבחירת צמחים ,לשלב ולגוון ,לשנות מיקום גם של אדניות וגם של ריהוט ,להוסיף לפי מצב הרוח אביזרים יפים במרפסת שעושים לכם טוב ,והעיקר לא לפחד בכלל !

 


מעוניינים להציג את סיפור המרפסת שלכם

כמו המרפסת של עדי רויטנברג?

לחצו על הקישור הבא ושלחו לנו פרטים


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *