חיפוש
שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

עיצוב מרפסת – על שימוש בשלטי פח רטרו

עיצוב מרפסת – על שימוש בשלטי פח רטרו

שלטי פח רטרו למרפסת

רעיון נוסף לעיצוב

זה נכון שהכל מסתכם בטעם אישי, אין בכלל ויכוח. אבל יחד עם זאת יש אביזרים שיש להם גם נוכחות פיזית וגם יכולת לייצר אווירה על כלל המרחב.

אחד מהאביזרים הללו הם שלטי פח רטרו למרפסת (כמובן אבל לא רק)

 

למה לי שלט על קיר ועוד במרפסת?

שאלה טובה, אבל אולי התמונה הבאה תסביר הכל טוב יותר ממילים.  שלט קטן או גדול שמקרינים על כל הסביבה בהתאם לאופי בעליה של המרפסת ויוצרים מרחב חדש בתוך הקיים.

|


 

 

זה ממש בסדר לשאוף תמיד לכסות קיר עם צמח שמטפס על גדר ייעודית, או לתלות סבכה על הקיר ולמלא אותה בעשרות עציצים קטנים.

אבל כפי שכבר העלתי בעבר, מרפסת היא הרי ממש לא רק ענייני צמחים, אלה הרבה מעבר לכך, השימוש בשלטים / תמונות מהסוג הזה ללא ספק עשוי להפיח רוח חדשה בעיצוב המרפסות, בוודאי המקומיות.

 

שלטי פח רטרו למרפסת

התאמה מושלמת לחוץ

בואו, תכל'ס מה שתמיד מטריד ומעסיק אותנו בהקשר של מרפסות הוא הרוח והשמש. מרפסת היא כמו מגנט לשני אלו.

שלטי פח רטרו למרפסת, עם דגש על למרפסת, הם המענה המושלם להתמודדות עם "טורפי העל" שציינתי. שלט מהסוג הזה תלוי על קיר במרפסת, רוח חזקה מעיפה ומטיחה אותו לרצפה, מה כבר יקרה?

קרדיט תמונה ליצרן הבא

שמש קופחת על המתכת הזו 24/7 פחות שעות לילה… כל יום, לאורך כל הקיץ ולאורך שנים… נו אז? 🙂 אולי עם הזמן נלמד לעשות בהם שימוש להכנת חביתה, מי יודע?!

ועוד פרט… העלות שלהם לחלוטין שווה לכל כיס ובהשקעה ממש נמוכה ניתן ליצור יופי של פינה או אזור במרפסת.

השלטים הללו מתאימים בול לתנאים הקשוחים ובינינו, בעיקר למרפסת כי היא המרחב היחיד כנראה שבו אנחנו יכולים להתפרע בעיצובים ופנטזיות ללא הגבלה, שלא כמו בתוך הדירה.

 

רעיונות לעיצוב

ושילובים לחשוב עליהם

קירות במרפסות הם לרוב מן הסתם קירות קטנים יחסית, מה שהופך את העניין לקל יחסית לעיצוב. קיר אחד יכול להיות קיר עמדת הטיפול בצמחי התבלין, למשל…

קרדיט תמונה ליצרן הבא

אני לחלוטין יכול לראות את התמונה הזו למשל תלויה מעל שידה מעץ הצמודה לקיר. שידה שהיא עמדת עבודות הגינון.

כאן חותכים שורשים, מחליפים תכולה, שותלים וכד'…! או פינת הזולה, החברים והמרגוע עם כוס בירה ביד, נגיד. קרדיט תמונה ליצרן הבא כמובן…

לסיכום – שלטי פח רטרו למרפסת בכוחם להגדיר את הפינה, האזור או את כלל המרפסת. ואם אתם באמת רק חולמים על צמחים בהקשר מרפסתי,

גם בתחום זה ההיצע פשוט עצום, הנה מבחר קטן לטעימה. אגב ניתן ללחוץ על כל תמונה והיא תעביר אתכם למפרט, מידות וכמובן רכישה ושילוח.

הנה טעימה קטנה מעולם השלטים והצמחים.

קרדיט כאן

קרדיט כאן

 

אם הלכתם על זה ויצרתם קיר / פינה עם אלמנט 'רטרו' מהסוג הזה, יהיה נהדר אם תשתפו תמונות היצירה בקבוצת מרפסות מעוררות השראה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *