שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

המרפסת של לילך רוזנר

המרפסת של לילך רוזנר

איך צמחה המרפסת שלי

לילך רוזנר

 

 

 

שם לילך רוזנר
מהיכן בארץ? כפר סבא
קומה? רביעית
כיוון אליה פונה? צפון
בת כמה המרפסת? שנתיים
האם הייתה לך גינה בעבר או ניסיון עם צמחים? היי, שמי לילך ואני מכורה 😝 גרה בכפר סבא ומרפסתי צפונית וסגורה. יש אצלי ים אור ואין בכלל שמש ישירה. שורשי התמכרותי טמונים אי שם בחודש נובמבר לפני שנתיים, ביריד שהשתתפתי בו ואז בכלל הייתי בעניין סוקולנטים. לקח לי זמן להבין שהתנאים במרפסתי כלל לא מתאימים להם… יש כמה גיבורים שהחזיקו מעמד, אך רובם ז"ל 😥 איבדתי אותם לצערי לחוסר הידע שהיה לי אז.
זוכרת/ת אילו סוגי צמחים הבאת למרפסת בהתחלה? לאט לאט, או יותר נכון די מהר, הלב נפתח, התעניינתי ולמדתי לאילו צמחים יהיה בית טוב אצלי והתחלתי לחרוש עם חברים טובים לאהבה המשותפת משתלות/ירידים/היכן שהיו צמחים 😇 אנחנו צוות שישי אליפות שמסיירים כשיוצא וכל פגישה איתם מלווה בהרבה התרגשות לקראת המפגש.
איזה טיפים היית נותנ/ת היום למי שרוצה להתחיל ליצור גינה במרפסת? בטח, לברר התאמה בין מיקום המרפסת, האזור בו גרים והצמחים שאוהבים. לא להתייאש אם לא הכל זורם וללמוד לשחרר צמחים שאינם מתאימים לתנאים שאצלכם. תמיד טוב ללמוד מאחרים.
כך זה נראה בהתחלה
כך זה נראה היום
מילות סיום – מה עוד? תוסיפו באופן חופשי. בהתחלה סידרתי את הצמחים למטה והיום מטפסת בשמחה על הקירות ואל התקרה 😂 מאוד אוהבת עלווה נשפכת וכשהיא מגיעה גם עם פריחה משגעת אני בכלל בעננים. זו התמכרות מטורפת וממכרת. תודה ענקית לאייל, האחד והיחיד ועל הקבוצה הנפלאה הזו, תהנו 🙏🍀🥰

 

אם בא לכם גם לספר ולשתף בתהליך שעברתם אתם עם המרפסת שלכם משלב המחשבות עליה ועד השלב שבו אתם גאים ומאושרים ממנה (כן כן יודע, תמיד יש מקום לשפר אבל תהיו קשוחים עם עצמכם, בכל זאת עשיתם דרך),

אז כנסו לקישור הבא ואשמח להציג אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *