שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

ערכת גינה אנכית מודולרית למרפסת

ערכת גינה אנכית מודולרית למרפסת

ערכת גינה אנכית מודולרית

יש דבר כזה?

כן, יש דבר כזה גינה אנכית! למרות שאני משוכנע שחלקכם מיד יתרגמו זאת בראש ל'קיר ירוק', הפעם כפי שמיד תראו מדובר ב – מערכת גינה אנכית מבריקה.

אז קודם כל תעיפו מבט, אחר כך תעופו על הרעיון והביצוע ומשם נעבור לפרטים הקטנים שכמו תמיד, בסוף הם עושים את המערכת הזו ל'רעיון גדול'! ככה זה נראה מיד לאחר שסיימתי להרכיב ולשתול…

 

 

גינה אנכית

עם כל היתרונות הבאים

רגע לפני ה  יתרונות, ברשותכם משהו אישי. אני נחשף ומקבל לידיי עשרות מוצרי גינון ביתי לבחינה מדי שנה מהארץ ומחו"ל.

בכל פעם שפונים אליי בנושא אני מתרגש מחדש כי כמות הרעיונות והפיתוחים בתחום היא סימן נפלא מצד אחד.

מצד שני, תחום הגינון הביתי הוא מורכב ומאתגר ולעתים נראה שהיזמים המפתחים רעיונות לא מבינים את עומקם של דברים.

אני חייב לציין שהפעם במוצר הספציפי הזה ניכר שהושקעה כל כך הרבה מחשבה ולמידה של התחום ורק העניין הזה לכשעצמו ראוי להערכה עצומה, בעיקר כי מדובר במוצר שהוא גם פיתוח וגם ייצור ישראלי טהור 🙂

ללא ספק נעשתה כאן עבודה מדהימה והמקסים באמת הוא שמה שאתם רואים כאן הוא אפילו לא ההתחלה של ליין מוצרים ענק, פשוט מרחיב את הלב ואת היכולות לגנן בכל מקום בקלות ובנוחות.

טוב, נמשיך

 

יתרון ראשון

הרכבה

בתמונה הבאה  יצרתי מעין 'קולאז' שבעצם מציג איך המוצר מגיע ללקוח, מגוון הרכיבים וסוף תהליך ההרכבה. רוצה לומר כך,

מפתיחת המוצר עד שתילה קומפלט… מדדתי 17 דק' (בהנחה שלצמחים דאגתם מראש 🙂 ) ההברקה הראשונה כאן היא ללא ספק, קלות ההרכבה.

 

 

יתרון שני

פרקטי

ניקיון – אולי אתחיל ממשהו שלא בהכרח קשור נטו לגינון או לצמחים. מתחת לאדניות או עציצים גדולים וכבדים, או לעתים גם אם הם קלי משקל, מאוד קשה לנקות ולשטוף.

במקרה הזה כפי שאתם רואים, אין צורך להזיז כלום כדי לנקות או לשטוף את הרצפה מתחת. אפילו הרגליים שמחזיקות את המערכת מאפשרות שטיפה תחתיהן.

יציבות – למערכת הזו גב פסי מתכת שקושר את כל המערכת בצורה כזו שמבטלת כל חשש מהתהפכות, בשילוב המבנה המדורג שמיצר בסיס רחב ויציב ביותר כולל מרוחות כמובן.

נגישות – אני פשוט מאוהב ברעיון שלמערכת גינה אנכית הזו יכולים לגשת אלו שמוגבלים בתנועה, או מבוגרים שאולי קשה להם להתכופף ולגנן או ילדים שיכולים לשבת ישיבה מזרחית או על הברכיים או בעמידה ולגנן בקלות. המבנה המדורג מאפשר גישה נוחה לפי גילאים או מגבלה אם תרצו.

 

 

יתרון שלישי

גינון וטיפול בצמחים

זוכרים שציינתי קודם את עניין ההשקעה והירידה לפרטים הקטנים והחשובים באמת? אז שימו לב לנקודות הבאות.

לאן הולכים מי הניקוז? – שמח ששאלתם 🙂 בתחתית כל מיכל שתילה, ישנה מגירה שקופה קטנה בדיוק כמו במקרר שתפקידה לאגור את עודפי מי ההשקיה.

מכאן שולפים את המגירה כשהיא מתמלאת במים ומרוקנים אותה או חזרה לאדנית או לאן שבא לכם. העניין החשוב ביותר כאן הוא שאין צורך בתחתיות, אין חשש מנזילות מים על הרצפה ואין צורך לחבר צינור מנקז למשל.

ניקוז ואיוורור שורשים – כולנו יודעים כמה עניין האיוורור וניקוז המים קריטי לצימוח תקין של הצמח ולכן, בתחתית כל מיכל שתילה הניחו רשת צפופה (כמו הרשת של המזגנים) והיא זו שמונעת מהאדמה לצנוח ולהצטבר בתחתית מיכל השתילה מצד אחד, ומצד שני משאירה חלל פנוי לחלוטין ונקי שיאפשר לעודפי המים לצאת בקלות ונקיים… כן, חשבו על הכל!

שתילה – אין הכרח לשתול רק כאשר מיכלי השתילה מונחים בתוך המתקן. אחרי שהרכבתם את המתקן, ניתן בקלות לשלוף את מיכלי השתילה החוצה, לשתול על השולחן או על הרצפה מה שבא לכם, ולהושיב אותם חזרה במתקן שתולים כבר.

צמחים – הבטחתי אז הנה! גודל צמחים רצוי שיהיו בעציץ גודל 12. צורת צימוח – אני אוהב במיכל השתילה העליון צמחיה זקופה וביתר מיכלי השתילה הנמוכים יותר, צמחיה מלאה ונשפכת.. כי אז תוך כמה שבועות מיכלי השתילה נעלמים מהעין ונוצרת ממש ערוגה אנכית.

 

מערכת גינה אנכית

למה קוראים לזה מערכת? כי זו מערכת לכל דבר ועניין. אל תטעו לחשוב שמדובר ב"שידה עם אדניות" לא לא, לחלוטין לא! זו ממש מערכת גינון מוגנת פטנט אגב, שמביאה אותי לדבר הבא,

 

שימו לב לדופן המערכת משני הצדדים 🙂 אם לא תנחשו לבד אני ארחיב (רמז) בהמשך….

ניתן להרחיב המערכת ללא מגבלה. רוצים להוסיף עוד ועוד מערכות כאלו מכל צד? אין בעיה. לאורך קיר? גדר? מחיצות? מעקות? רק תגידו.

מושלם לא? דמיינו סט ערכה אנכית עם ירקות, אחריה סט ערכת צמחי תבלין,  פורחים עונתיים, אחריו פורחים רב שנתיים, חלום ממש, השמיים הם הגבול. מרפסות, גינות, בתי ספר, גני ילדים, דיור מוגן ובעצם זה מתאים פשוט לכולם.

 

 

שאלות ותשובות

איך משקים? כמו כל אדנית או עציץ אחר.

איך מדשנים? אותה תשובה, אין כל הבדל.

צריך לשים טוף בתחתית מיכלי השתילה? לא! ממש אין צורך.

יש דגמים נוספים? בטח תנו הצצה לסרטון ותבינו שהשמיים הם באמת הגבול.

יש צבעים נוספים? 

אפשר לראות עוד סרטון הדגמה? ברור, הנה בבקשה…

 

 

טוב אני חייב/ת כזה,

כמה זה עולה ואיפה קונים?

לחיצה על התמונה תעביר אתכם למוצר

ממשו 10% הנחה ע"י מילוי קוד קופון במילה – 'אדנית'

 

2 מחשבות על “ערכת גינה אנכית מודולרית למרפסת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *