שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

איך לחבר צינור גינה לגלגלת מבלי שיישארו קיפולים?

איך לחבר צינור גינה לגלגלת מבלי שיישארו קיפולים?

טיפ מבריק לחיבור צינור גינה לגלגלת

מכירים את זה שאתם מחברים צינור גינה לגלגלת וברגע שאתם מתחילים לאסוף ולגלגל את הצינור סביב הגלגלת הוא מקבל עיוותים, קיפולים ואז העניין הופך למעצבן במיוחד כשפותחים מים? כי הם פשוט לא מגיעים לאקדח המים או קצה הצינור? קבלו פתרון מבריק לעניין

 

צינור גינה – שלבי הרכבה

קניתם צינור גינה + גלגלת + מחברים שונים שתפקידם לחבר בין נקודת המים במרפסת, לבין הגלגלת ומשם לצינור הגינה שלכם. עד כאן מניח שהכל ברור?!

יופי, עכשיו שימו לב לסדר הפעולות כדי שלא תגידו שלא אמרתי 🙂 אתם רשאים לומר שלא הבנתם ואני אענה כמובן.

אז ככה – פירקתם את כל המארז והדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפרוס את הצינור גינה על רצפת המרפסת לכל אורכו ולפתוח את כל הקיפולים.

כלומר, תגיעו למצב שהצינור כולו לכל אורכו פרוס על הרצפה כאשר הוא ללא קיפולים בכלל. מהצינור עצמו תחתכו 1.5 מ' של צינור גינה ושמרו כעת בצד, נגיע גם אליו.

 

שלב החיבורים

נחזור לבסיס – עכשיו חברו את הצינור גינה עם המחברים המתאימים לחלק הפנימי של הגלגלת. זה השלב השני כי הוא מעט מעצבן וכדאי לסיים עמו כמה שיותר מהר. סבלנות, אל תדלגו למשהו אחר חברו צינור גינה לפנים הגלגלת. סיימתם?

** הגלגלת בתמונה מתוצרת חברת טרפלקס – יצרן הצינורות המוביל במדינה

עכשיו חברו את קצה הצינור שחובר לגלגלת, לאקדח המים. אני מזכיר, תשמרו את צינור הגינה פרוס ופתוח בלי קיפולים כל הזמן. עכשיו הגיע החלק הבא – חברו לחלק החיצוני של הגלגלת את 1.5 מ' צינור הגינה (ההוא ששמרנו קודם בצד) וחברו אותו לברז המים.

 

בניגוד לתפיסה המקובלת

הפעם לחץ יפתור את העניין

אבל יהיה זה לחץ מים ולא לחץ נפשי. תמונת המצב כעת היא כזו. חתיכת צינור גינה באורך 1.5 מ' מחוברת מהברז אל הגלגלת (בחלקה החיצוני).

מחלקה הפנימי של הגלגלת יוצא צינור גינה ארוך ללא קיפולים וזה מסתיים בחיבור לאקדח המים. עד כאן מובן? נהדר.  עכשיו עולה הלחץ לפתרון המבריק לגלגול הצינור ללא קיפולים.

גשו לברז המים, פתחו מים בלחץ נמוך, כזה שימלא את כל צינור הגינה לכל אורכו מהברז עד לאקדח המים וכעת… בעזרת הידית של הגלגלת תאספו את הצינור לאט לאט וראו זה פלא!!! הצינור כשהוא מלא מים ומעט לחץ, נאסף בקלילות ללא קיפולים בכלל 🙂

טיפ לסיום – את המחברים ש'נועלים' את הצינור תקפידו לסגור חזק. ללחוץ חזק את הצינור לתוך המחבר ולאחר מכן לסובב ולהבריג חזק. אל דאגה, זה לא יישבר אם קונים איכותי – בקישור הבא תוכלו לבחור סוגים המתאימים למרפסת  

 

סיכום השלבים לפי סדר ובקצרה

  1. פריסת צינור הגינה לכל אורכו ללא קיפולים.
  2. חיתוך צינור באורך 1.5 מ' (להניח כרגע בצד).
  3. חיבור קצה הצינור הארוך לפנים הגלגלת.
  4. חיבור קצהו השני של הצינור הארוך לאקדח המים.
  5. חיבור צינור באורך 1.5 בין הגלגלת לברז המים.
  6. פתיחת ברז המים בלחץ נמוך.
  7. איסוף הצינור על הגלגלת ע"י ידית הגלגלת.

אגב כך!

כל קטגורית גלגלות וצינורות ניתן לרכוש ב 10% הנחה לקוראי האתר וחברי קהילת מרפסות מעוררות השראה

מצרף קישור לקטגוריה


עד כאן זה היה שיעור בהרכבת גלגלת וצינור גינה

שאלות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *