שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

איך להתקין אדנית חיצונית לחלון מטבח?

איך להתקין אדנית חיצונית לחלון מטבח?

איך להתקין אדניות לחלון מטבח חיצוני?

הפעם אתחיל מהסוף, הסיפור עם אדניות לחלון מטבח הוא ההשקיה והבטיחות. השקיה כי רק אם אתם גרים בקומה ראשונה בבניין או שאין תחתיכם חלונות מטבח נוספים,

תוכלו להשקות את האדנית כשהיא מונחת על אדן החלון מעבר לחלון. כל תסריט אחר תצטרכו להכניס את האדנית לתוך המבטח, להשקות ולהשיב חזרה מעבר לחלון המטבח רק לאחר שכל עודפי המים הפסיקו לצאת מתחתית האדנית.

 

בטיחות

אולי אין צורך להסביר את החשיבות של קיבוע כל אדנית לחלון בוודאי אם היא מתוכננת להיות ממוקמת על אדן חלון חיצוני.

אבל בכל זאת אחדד את העניין ולא רק מצדה של האדנית המתוכננת לאותו מקום. תחשבו על צמח שאתם מחליפים למשל, או תחתית לאדנית שאתם רוצים לרוקן.

הכיוון אליו יש ללכת הוא זה – קרדיט ללוח הבא בפינטרסט

זה מהותי – כל פעולה מעבר לחלון עצמו טומנת פוטנציאל למפגע בטיחותי ופגיעה אפשרית בגוף או בציוד שנמצאים מתחת.

על הבסיס הזה אציג את הפתרונות הבאים להתמודד עם סוגיית הבטיחות שמביאה עמה אדנית לחלון מצדו החיצוני.

טיפ – תעשו הכל כדי להימנע מהעניין הזה בכלל ולמצוא פתרון לאדנית בתוך המטבח, תכל'ס למה להסתכן בכלל?

 

רוצים אדנית חיצונית לחלון המטבח?

צרו מעקה, כלוב, או שניהם. כל דבר שהוא חסם מוחלט לכל אפשרות לנפילה של עציץ או אדנית אל מעבר לאדן חלון המטבח או בכל חדר אחר בו ה'רעיון' עולה לכם לראש.

איך ליצור מעקה בקלות? – מודדים את רוחב פאותיו החיצוניות של החלון (לרוב עשויות מבטון או בלוקים). יוצרים אצל מסגר פס מתכת בעובי 4 מ"מ לפחות, באורך זהה לרוחב החלון ומשני צידי פס המתכת יוצרי 'כפל' פנימי המכיל 2 חורים לברגים.

2 הכפלים הללו מוצמדים לפאות הקיר החיצוניות של החלון ע"י קידוח וברגים ויש לכם מעקה לאדנית לכל רוחבו של החלון. זה הרעיון בגדול.

אפשרות יצירתית נוספת, היא לעשות שימוש ב מוט משקוף עליו עושים עליות מתח, כן כן אדניות מעקה! מוט מהסוג הזה יכול לשמש כמעקה לאדנית מלבנית למשל או כהתקן עליו תוכלו להלביש אדנית תלויה, כמו אלו שתולים על כל מעקה מרפסת.

כמו שאתם מבינים, הסיפור הוא בטיחות ונוחות התפעול מצדכם. עליכם לוודא שעשיתם הכל כדי למנוע נפילה של האדנית או העציץ ולזכור שיחסי שכנות טובים מתחילים בהשקיה שמתבצעת בתוך הבית ולא כאשר האדנית מונחת על אדן החלון 🙂


הנחה של 10% לקוראי האתר ברכישת עציצים ואדניות באולם התצוגה של חברת אלמי

כל הפרטים לרכישה והנחה בקישור הבא


בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *