שיחת ייעוץ למרפסת

כך תחסכו אלפי שקלים בעיצוב המרפסת

שיחת ייעוץ חובה לבעלי מרפסות ריקות

תכנית פעילות שנתית לקבוצת מרפסות מעוררות השראה בישראל

תכנית פעילות שנתית לקבוצת מרפסות מעוררות השראה בישראל

תכנית שנתית

כך תדעו מראש מה ומתי

תכנית שנתית לקבוצה עם אופי פעילות כמו שלנו מחייב תכנית שנתית באמצעותה תוכלו לראות שנה קדימה אילו נושאים יועלו, לסמן תזכורת ולהתחבר כשנושא חשוב לכם עולה.

התכנית תרד למחשב או לטלפון הנייד שלכם בקובץ אקסל. התכנית מוצגת כטבלה שנה קדימה ובפריסה חודשית כאשר תוכלו לראות שני דברים או עוגנים בולטים

  1. עיקר הפעילות מתרחשת בסופי שבוע ומראש התנצלותי לחברי הקבוצה שומרי השבת, אך במציאות שבה אנו חיים, פנאי לעסוק בתחביב המרפסות נותר לרוב המכריע רק בסופי שבוע.
  2. לאורך כל ימות השבוע תראו סימון הנקרא בשם "ערוץ המרפסות". זהו קונספט חדשני שמטרתו להציג מדי יום מומחים בתחומם שיעלו סרטונים המייצרים ערך לחברי הקהילה.

 

תכנית שנתית

לחצו להורדה


תכנית שנתית להורדה – פעילות קבוצת מרפסות 


את הקבוצה מלווה אתר תוכן ענק – זה שאתם נמצאים בו כרגע וממנו נשלחים אליכם 'קישורים' למאמרים רלוונטיים כאשר אתם מעלים שאלות חוזרות בתוך הקבוצה.

עם הזמן הצטברו מאות מאמרים שכולם מבוססים על שאלות שלכם חברי הקהילה. עניין שהצריך לעשות סדר ובעצם איפשר ליצור את התכנית השנתית.

בקשה קטנה מכם

במידה ועיינתם בנושאי הקבוצה ומצאתם נושאים או תחומים בהם הייתם מבקשים להעמיק, אנא שתפו ואדאג לכך שייאסף חומר וזה יפורסם ויוטמע בתכנית.

בסופו של דבר, התכנים צומחים כאן בזכותכם ומתוך שאלות שאתם מעלים.

 

לסיכום

מזכיר שאנו לא עוסקים בתחומים הבאים לכן שימו לב לא לבקש אותם:

  • צמחי בית
  • ייחורים הנבטות והשרשות
  • טיפול במזיקים
  • גינות קרקע

מזכיר שאנו עוסקים בעיצוב מרפסות ועיצוב הגינה בהן ולא גולשים מעבר לתחום הזה. זאת כדי לשמור פוקוס, בידול ובעיקר את ההבנה שיש קבוצות לכל אחד מהתחומים שציינתי וכל קבוצה שכזו מורכבת מאוסף מומחים בתחום.

הורידו התכנית

תיהנו

אייל


תכנית שנתית להורדה – פעילות קבוצה מרפסות


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *